27 d’abril 2009

Les nostres feines: uns quants escrits

L’Ajuntament de Torregrossa



A l’Ajuntament de Torregrossa estic aprenen moltes coses noves: cartes certificades, paquets blaus, fotocòpies, ...

M’han ensenyat a fer anar la balança per passar les cartes, treballo amb l’ordinador, penjo la llista del metge, vaig a correus, agafo el telèfon per donar hora al metge, faig fotocopies, ingresso diners a la Caixa, llegeixo la premsa per si surt alguna notícia del poble, etc.

Esmorzo sempre a les 11h i amb les meves companyes: Mercè, Rosana , Montse, Rosa Mari i la Cristina. M’ho passo molt bé. M’ensenyen a fer coses i em corregeixen qual faig alguna cosa malament. La meva tutora, la Rosana està molt contenta amb mi i de moment les pràctiques em van molt bé. En resum l’Ajuntament no es com em pensava.



Cristina Egea



El treball a l’empresa

Ja fa uns cinc mesos que treballo a l’ajuntament del meu poble, Sidamon, amb l’agutzil i de moment em va tot molt bé, encara que algun dia em canso dels treballs més durs com carregar grava o arrencar herbes, és molt pesat, però també treballo més tranquil com fer forats als locals i als bars per ficar els quadres i llums, ordenar cadires,... Em trobo molt bé com em tracten i em fiquen bona nota.

El Josep, el tutor de tecnologia, està orgullós i el Jordi, el meu tutor, també de com treballo, quan ve a l’ajuntament; però algunes vegades l’agutzil no està content perquè no hi fico ganes o no entenc el que em diu.



Toni Pérez