17 de novembre 2008

El primer dia de treball de l’Aitor i el Cristian

Aitor


El divendres dia 14/11/08 vaig començar a treballar a l’ajuntament de Bell-lloc.

A les 9 vaig anar a l’ajuntament i vaig trobar a l’agutzil i vam anar a arreglar la sala d’actes, després vam esmorzar.

Després d’esmorzar vaig anar a repartir cartells pel poble, en acabar vaig anar amb l’agutzil a donar tombs pel poble a veure si hi havia res trencat, després cap a casa a dinar i fins dimecres que ve.


Cristian


El divendres día 14/11/08 vaig començar a treballar.

Vaig estar treballant a Frubelsa. Va estar bé, però el que em va agradar menys, va ser que tot el dia vaig fer el mateix. Però no passa res és lo que toca fer i m’he d’aguantar.

Vaig estar les quatre hores a les càmeres de fruita, feia molt fred i la mà esquerra gairebé no la podia moure. Vam parar a esmorzar a les 11 fins a les 11’15. Vam plegar a la 1 i vam anar cap a casa.