27 de novembre 2008

Nosaltres també treballem: Marc, Arnau i Ionut

Marc

El meu primer dia de treball a SIMCAR (xapa i pintura)
Vaig començar a les 9 en punt, el primer que vaig fer va ser treure les cendres d’una estufa i després carregar-la de carbó per estar ben calentets. Vaig ajudar a emmassillar una porta de cotxe I vaig llimar una peça d’un cotxe antic alemany.


Arnau

El dia 19 vaig començar a treballar de jardiner a BONBOIX una empresa de jardineria del Palau d’Anglesola.
M’ho vaig passar molt bé perquè això de la jardineria és cansat però divertit perquè sempre fas coses diferents i voltes bastant.
Vaig anar a Mollerussa a un xalet a esporgar i segar la gespa, cap a les 10 vam anar al bar a esmorzar.
L’horari que faig és de 8:00 a 13:00 hores.


Ionut

El primer día de treballa a Grafikind m’ha anat molt bé perquè hem anat a Mollerussa amb el Xavier i l'Albert a una escola de Mollerussa a penjar uns cartells. Després quan hem arribat al taller hem endreçat totes les eines i hem anat cap a casa.
El nom de l’empressa és Grafikind i el jefe es diu Sebastià.