03 de novembre 2008

Els primers dies de treball: Zenab i Cris


Zenab:

El primer dia de feina a l’Ajuntament em va acompanyar la Rosanna (serà la meua persona de referència, tutora), em va ensenya a fer fotocòpies, a fer cartes, passar la llista del metge a l’ordinador, vam anar a correus, vam anar a penjar la llista al metge, etc. El primer dia estava molt nerviosa per si m’equivocava en alguna cosa. Aquest és el meu primer dia de treball!.

Cris:

El primer día a l’escola bressol de Torregrossa va estar molt bé. A la primera hora vaig estar amb la Montse (la meva tutora) a la classe dels grans que tenen 2 anys. Vam estar jugant, van esmorzar i després van sortir al pati. Després vaig anar amb la Carme a la clase dels petits, mentre ella els cambiaba, perquè estaven bruts, jo jugava amb ells i abans que les professores marxessin vaig anar amb la Montse i van cantar mentre jo retallava unes fulles de la castanyada.
Després els vam donar el dinar i la Dolors i jo els vam rentar les mans i la cara i se’n van anar a dormir, jo vaig marxar cap a casa. Aquest és el meu primer dia de treball.


Fins aviat

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que guaaai!
Enorabonaaa les dos torregrossines! :D
averee si els altres comencen
aviaat, tinc ganes
de sabeer que faan!!
vengaa, un petoneet a tooots:D

Ànoonim